Wszystkie produkty -20% !
-
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
1. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
-
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji, wysyłając jednoznaczne oświadczenie drogą mailową na adres: sklep@brelusie.pl.
-
Klient może (ale nie musi) skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy udostępnionego przez Sklep.
-
Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od dnia poinformowania Sklepu o decyzji o odstąpieniu od umowy.
-
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
-
Sklep dokonuje zwrotu płatności (w tym kosztów dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania innej niż najtańsza forma dostawy) nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub potwierdzenia jego odesłania.
-
Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
-
Zwrotowi podlegają tylko produkty nienaruszone, nieużywane, kompletne, bez śladów użytkowania, o ile nie były wadliwe z winy producenta lub sprzedawcy.
2. Reklamacje towaru
-
W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi wynikającej z Kodeksu cywilnego.
-
Reklamacja może zostać złożona w terminie do 2 lat od dnia wydania rzeczy, jednak najlepiej nie później niż w ciągu 14 dni od wykrycia wady.
-
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
-
imię i nazwisko Klienta,
-
numer zamówienia,
-
opis wady i datę jej zauważenia,
-
żądanie (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – jeśli wada jest istotna),
-
zdjęcia wady (jeśli możliwe).
-
-
Reklamację należy zgłosić drogą mailową na adres: sklep@brelusie.pl.
-
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszych krokach.
3. Wyłączenia odpowiedzialności
-
Rękojmia nie przysługuje, jeśli wada wynika z niewłaściwego użytkowania towaru przez Klienta lub z naturalnego zużycia materiału.
-
Produkty wykonywane rękodzielniczo mogą posiadać niewielkie różnice w kolorze, kształcie lub fakturze – nie stanowią one podstawy do reklamacji.